Header Ads

  • Breaking News

    Pyas E Mohabbat By Samra Malhotra Khan Complete Novel

    Pyas E Mohabbat By Samra Malhotra Khan Complete Novel

    Pyas E Mohabbat By Samra Malhotra Khan Complete Novel

    Below And Get This Romantic Novel

    This Novel Storyline

    یہ ناول ایک ایسے امیر بےہس شخص پر مبنی ہے جسکی زندگی میں پیسہ اور لڑکیوں کے ساتھ عیاشی کرنا سب کچھ ہے اور اسی باعث اور سچی محبت کو ںھی گوا بیٹھے گا کیا ںدل پاۓ گا وہ لونگ موسٹ رومینٹک ناول خریدیں اور پڑھے

    This Is Sneak Peak

    ویران کمرا جہاں کی رنگ برنگی روشنیاں ماحول کو خوشگوار بنانے کا باعث بن رہی تھی وہی بستر پر لیٹی بےڈھنگے انداز سے لیٹی لڑکی جسکے وجود پر ایک بھی لباس کا نا ہونا یہاں پر کچھ تو بہت بڑا ہوا ہے کا ثبوت دے رہا تھا 


    جہاں وہ بےجاں سا وجود خاموشی سے پڑا تھا وہی اب اچانک سے اسکے اندر حرکت پیدا ہونا شروع ہو گئ 


    وہ نیند سے جاگتی اٹھ بیٹھی 


    میں کہا پر ہو ا ا ا اور کون لایا مجھے یہاں پر م م میرے کپڑے وہ کہا پر ہے اس جگہ اور خود کو ایک نظر دیکھتی خود کو بازیوں کے حصار میں چھپاۓ خود سے بڑبڑائ آخر یہ منظر خوفناک تھا ایسی لڑکی کے لیے جو یہ تک بھی نہیں جانتی کون لایا اسے یہاں پر 


    کیسی ہو یقنن بہت خوش ہو گی لیکن میں تمہیں زیادہ دن خوش رہنے نہیں دو گا کھڑکی کے نزدیک کھڑا شخص جو یہی پر ہی موجود تھا بس وہ لڑکی نا دیکھ سکی اسے بولا 


    آپ آپ مجھے یہاں پر کیوں لے کر آۓ ہے اب کیا لڑکیوں کو اٹھوانے اور پھر انکے ساتھ زبردستی کرنے جیسا گھٹیا کام بھی کرنے لگے ہے اس شخص کو جانتی تھی وہ تبھی آواز سنتے ہی بھڑک اٹھی 


    کیا اپنی بیوی کو اٹھایا ہے میں نے اور زبردستی نہیں کی بلکی کپڑے اس وجہ سے اتارے تاقی ہوش میں واپس لوٹتے ہی پہلے کی طرح تم اب بھی بھاگ نا جاؤ دماغ تو اس نے درست لگایا تھا لیکن وہ لڑکی بستر سے نیچے اترے خود کے گرد کمفرٹر کو اوڑھتی اب کیا چاہتے ہے آپ 


    کچھ نہیں بس تم مجھے چھوڑ کر کیوں بھاگی اس بات کا جواب چاہیں مجھے جب سے گئ ہو سکون کی سانس نہیں مل پائ ہے مجھے سب کچھ مل جانے کے باوجود میں سکون سے سو تک بھی نہیں پایا ہو بس تمہارا خیال بار بار آتا رہتا ہے ارجن نے اپنا مسلہ نینا کے سامنے رکھ دیا 


    مجھے اس بات کی سمجھ نہیں آ رہی کی آخر آپکی پروبلم کیا ہے جب چاہتے ہے اپنی زندگی میں شامل کر لیتے ہے جب چاہتے ہے باہر نکال پھینکتے ہے اب بھی تو یہی خواہش تھی نا آپکی سب کچھ ملنے کے بعد مجھے طلاق دینے دی لیکن سوری مجھ میں اتنا حوصلہ نہیں ہے اور نا ہی آپکے جیسی بےہس ہو نہیں برداشت کر سکتی تھی آپ سے جدا ہونا اسی باعث آپکو چھوڑ چلی گئ آپکے بغیر گزارا کر لو گی کیونکی کم از کم یہ رشتہ تو میرے ساتھ ہو گا ہی نا آپکی پتنی تو رہو گی ہی نا اب سمجھ میں آ رہی ہے لوگ عشق میں اتنے کم عقل کیوں ہو جاتے ہے آپ بہت برے انسان ہے لوگ آپکو برے الفاظات کے ساتھ یاد کرتے ہے لیکن پھر بھی محبت کر بیٹھی میں آپ سے مجھے دھوکے میں رکھے آپ نے بدلا لینے کی خاطر مجھ سے شادی کی لیکن پھر بھی مجھے آپ سے کوئ شکوہ یا شکایت نہیں ہے بس آپ سے دور اس باعث بھاگی تھی کہی دوبارہ آپ سے ملاقات کرنے پر مجھے اس رشتے سے جدا نا کر دیں نینا رونے لگی تھی آج پہلی مرتبہ وہ اپنی محبت کا اظہار کر رہی تھی وہ بھی اس شخص کی آنکھوں میں آنکھیں ڈالے جبکی اسے معلوم تھا وہ ایک ایسے شخص کے سامنے محبت کا اظہار کر رہی ہے جسے ان سب سے کوئ فرق نہیں پڑتا


    سوری آپکو بور کر دیا جانتی ہو یہ سب باتیں میری بکواس لگ رہی ہو آپکو لیکن پلیز ایک ریکوسٹ کر رہی ہو آپ سے میری زندگی کو بخش دیں نہیں سہن کر سکو گی آپ نا سہی لیکن کم از کم آپکا نام تو میرے ساتھ جڑا ہے ہاتھوں کو جوڑتی بھیک مانگنے کے انداز سے وہ اپنی زندگی مانگ رہی تھی 


    کیا تم اس رشتے کے سہارے پوری زندگی گزار دو گی اتنا سب سننے کے بعد ارجن نے یہ ایک سوال پوچھا

    Pyas E Mohabbat By Samra Malhotra Khan Complete Novel

    Click And Get This Novel Now


    Click Me And Get Novel


      آپ کو دیے گۓ نمبر پر رابطہ کر کے پورے ناول کو خریدنا ہو گا 03003163553 اس نمبر کے واٹس ایپ پر رابطہ کر کے ریفا جان سے خریدیں اس رومٹنک کہانیوں ناولز کو


    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad

    ad728