Header Ads

  • Breaking News

    Badla By Ajwa Amjad Complete Novel

    Badla By Ajwa Amjad Complete Novel

     Badla By Ajwa Amjad Complete Novel 

    یہ کہانی ہے بدلے کے پیچھے ونی میں لائ معصوم سی لڑکی کی کہانی ظالم ہیرو جو ہیروائن سے ہے تو کم عمر لیکن ظلم کرنے میں سب سے آگے موسٹ رومانٹک ناول ابھی خریدیں واٹس ایپ پر ہم سے رابطہ کر کے 

    Sneak Peak

    چھوٹے صاحب معاف کر دیں ایسا ظلم مت کرے آپ مجھے سزا دے دیں میں وہ پوری کر دو گی لیکن مجھے یہاں اپنے پاس رکھنے جیسا ظلم نا کرے وہ اپنی بازو چھوڑوانے کی کوشش کیے جاۓ اسے ہر سزا منظور تھی سواۓ خود کی عزت کو خراب کرنے کے 


    اب سزا بھی تم سے پوچھ کر دو اتنے بھی حالات برے نہیں آۓ شامیر جعفری کے اپنے کمرے میں جاۓ برے طریقے سے زوبیہ کو دھکیلا تھا وہ فرش پر جا گری 


    یہ ہے تمہاری اوقات جانتی ہو تمہیں یہاں کیوں لے کر آیا تاقی دیکھ سکو میری نفرت اور بدلے میں ملی سوگات آخر ہے کیا چیز میرے اندر جل رہی آگ کم نہیں ہو رہی تو تم کرو اسے کم یوں فرش پر گرنے کی وجہ سے زوبیہ کا دوپٹے اسکے سینے سے ہٹا تھا بارش میں بھیگنے کی وجہ سے کپڑے بدن کے ساتھ چپک چکے تھے جو ہر ایک نشیب و فراز کو واضع ظاہر کیے جاۓ شامیر جعفری کو یوں اپنی جانب دیکھتے دیکھ وہ جلدی سے دوپٹہ اپنے سینے پر پھیلاتی 


    آپ کیا بول رہے ہو میرا ان سب میں کیا قصور اور نا ہی میرے ابا نے کچھ کیا ہے آپ اصلی مجرم کو ڈھونڈے وہ کھڑی ہوۓ بولی تھی 


    جب شامیر اپنی شرٹ کے بٹنوں کو کھولتا اتاروں ان کپڑوں کو اس نے زوبیہ کی مکمل بات کو اگنور کیے اپنا حکم جاری کیا تھا 


    ج ج جی ک ک کیا کہہ رہے ہے آپ آنسیو جو برف کی مانند آنکھوں میں ٹھہرے تھے جو شامیر اس سے کرنے کو بول رہا تھا وہ ایسا ہرگز نہیں کر سکتی تھی 


    کیا سننے کی سماعت کم ہے تمہاری تو کانوں کو اچھے طریقے سے کھول لو تم چونکہ میں اپنی بات بار بار دوہراؤں اتنے بھی حالت برے نہیں ہوۓ ہے شامیر جعفری کے اتاروں ان کپڑوں کو ورنہ ان کپڑوں سمیت آگ لگا دو گا تمہیں بھی شرٹ کو مکمل اتارتا وہ جا کر صوفہ پر بیٹھ گیا 


    اتاروں اس لباس کو اور بیٹھوں میری گود میں تم جیسی غریب گھرانے کی لڑکیوں کو جانتا ہو میں چند پیسوں کے بدلے سب کچھ کرنے کو تیار ہو جاتی ہو لیکن اب تمہارے پاس موقعہ ہے جتنے جوش سے میری گود میں اچھلوں گی جتنا تمہارا بدن میری شدتوں سے ہچکولے کھاۓ گا اتنا ہی شامیر جعفری تم پر رحم کھانے کی کوشش کرے گا چونکہ تم جیسی لڑکی کو بیوی تو میں ہرگز نہیں بنانے والا چونکہ وہ لڑکی جو میری بیوی بنے گی اس دل میں اپنی جگہ کب کی بنا چکی ہے اس گھر کی مالکن اور میرے دل پر حکمرانی کرنے کا حق صرف اور صرف اسکے پاس ہو گا صرف وہی ہے جسے میری محبت ملے گی

    Badla By Ajwa Amjad Complete Novel 

    Click Me And Get Novel


      آپ کو دیے گۓ نمبر پر رابطہ کر کے پورے ناول کو خریدنا ہو گا 03003163553 اس نمبر کے واٹس ایپ پر رابطہ کر کے ریفا جان سے خریدیں


    Follow Our Whatsapp Group And Read Free Most Romantic Novels

    Click And Follow 











    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad

    ad728