Header Ads

  • Breaking News

    Hiden Love By Romaisa Deniyal Romantic Complete Novel

    Hiden Love By Romaisa Deniyal Romantic Complete Novel

     Hiden Love By Romaisa Deniyal Romantic Complete Novel 

    This Story Based On Plot

     شادی شدہ لڑکی جسکے شوہر نے پیسوں کے بدلے بیچ دیا اپنی بیوی کو ایک ایسے شخص کو جو اسے ہر طریقے سے اپنی قید میں رکھے حاصل کرنا چاہتا ہے محبت سے بڑھ کر کیا دولت اہمیت رکھتی ہے

    Sneak Peak

    بڑے سے روم میں جہاں سامنے دیوار پر ایل ای ڈیز موجود تھی وہی مسلسل ان پر نظر ٹکاۓ وہ شخص ان پر چلنے والی چیزوں کو دیکھے جاۓ 


    مسلسل اتنی دیر سے ڈرنک کرنے اور اس پر چلنے والی چیز کو دیکھنے کے باعظ آنکھیں شدید سرخی اختیار کر چکی تھی  


    پول بیجا کو شدتیں لٹانے کی شروعات کر چکا تھا جسے سہن کر پانا اس شخص کے لیے مشکل ہو گیا اسکے صبر کا پیمانہ ٹوٹتا جو گلاس وہ اپنے ہاتھ میں پکڑے ہوۓ تھا کو دباۓ وہ توڑ گیا 


    اس قدر اس شخص کے اندر غصہ پھیل چکا تھا بےحد مشکل ہو رہا تھا جو چل رہا ہے اسے اپنی آنکھوں سے دیکھ پانا 


    بس بس بس بہت ہو گیا آرون نے جو چاہا وہ ہمیشہ سے حاصل کرنے کی بری عادت ہے مجھے ہمیشہ سے میری یہی خواہش تھی جو لڑکی مجھے ریجیکٹ کرے گی میں اسی کو اپنی زندگی میں شامل کرو گا لیکن اب اسکا لڑکا کا مجھے ریجکٹ کرنا میا دماغ خراب کرنے کا باعث بن رہا ہے ویسے یہ کیا سمجھ رہی ہے مجھے جلانے کے لیے اپنے شوہر کے ساتھ . .... .... کرے گی تو میں اسے چھوڑ دو گا بلکی اسکا ایسا کرنا میرے اندر کی گرمی اور جنونیت مزید بڑھانے کا باعث بن رہا ہے 


    جتنا مزہ کرنا ہے تو کر لیں بس آج کی رات صبح تو ہو گی میرے نیچے وہ بھی اپنی مرضی کے ساتھ یہ چیلنج کرتا ہو تمہیں مس بیجا پول اور بیجا کے کمرے میں ہر طرف کمیراز لگے ہوۓ تھے 


    Hiden Love By Romaisa Deniyal Romantic Complete Novel 


    Click And Get This Novel Now


    Click Me And Get Novel


      آپ کو دیے گۓ نمبر پر رابطہ کر کے پورے ناول کو خریدنا ہو گا 03003163553 اس نمبر کے واٹس ایپ پر رابطہ کر کے ریفا جان سے خریدیں اس رومٹنک کہانیوں ناولز کو




    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad

    ad728