Header Ads

  • Breaking News

    Most Romantic New Urdu Novels Complete


    Most Romantic New Urdu Novels Complete

    Most Romantic New Urdu Novels Complete

    (یہ وہ ناولز ہے جو اوپن لفظوں میں موجود ہے آپکو بہت مزہ آئے گا ابھی خریدیں انہیں اور انجوائے کریں)

    (1) My Boss By Nimra Tariq 

    سمیرا مجھے سمجھ نہیں آتا تم اتنا ڈرتی کیوں ہو ، میں تمہیں بلکل اپنے دوست کی طرح سمجھتا ہوں تمہارے ساتھ ایسا ویسا تھوڑی کچھ کروں گا جب تک تمہاری مرضی نہیں ہوتی۔۔۔۔

    وہ بہت آہستہ سے بولے لیکن مجھے تب لگا کہ اب دیر ہو چکی ہے میں پوری طرح ان کے سامنے خود کو بے بس فیل کر رہی تھی مجھے سمجھ نہیں آ رہی تھی کہ ان کو منع کیسے کروں کیونکہ ایک طرف مجھے اچھا لگ رہا تھا جو کہ مجھے پاگل بنا رہا تھا اور دوسری طرف مجھے اپنی ترقی نظر آ رہی تھی۔۔۔۔۔

    اگلی جو حرکت چوھدری صاحب نے کی اس نے میرے سارے بل نکال دیے انہوں نے ہاتھ پیچھے لیجاتے میری برا کا ہک کھول دیا مجھے صاف سمجھ آ رہی تھی کہ اب کیا ہونے والا ہے۔۔۔۔

    کچھ کچھ ڈر بھی لگ رہا تھا مجھے لیکن میں کچھ کر نہیں سکتی تھی کیونکہ چوھدری صاحب کو روکنے کا مطلب تھا میری نوکری بھی جا سکتی تھی لہٰذا اپنے آپ کو حالت کی حوالے کر دیا میں نے ، جو ہوتا ہو جائے ، ترقی حاصل کرنا اور کامیاب ہونا میرا خواب تھا جو مجھے پورا ہوتا ہوا نظر آ رہا تھا۔۔۔۔۔


    (2) Talab By Nimra Tariq Complete Novel 


    میں بہت غصے میں تھی کیونکہ یہاں پر بات آرڈر کی نہیں میری عزت کی تھی جو کہ مجھے سب سے بچا کر رکھنی تھی ، وکاس چچا اسی وقت اٹھے اور میرے ساتھ چلنے کے لئے راضی ہو گئے۔۔۔۔

    ان کا ہاتھ میری کمر پر تھا ، میں ان کی نیت سے بھی پوری طرح سے واقف تھی لیکن اب کوئی اور تھا بھی نہیں جو میری مدد کر سکے ، بس یہی تھے ، انہوں نے میری کمر پر ہاتھ پھیرتے ہوئے کہا۔۔۔۔

    کوئی مسئلہ نہیں کاجل میرے ہوتے ہوئے تمہیں کوئی ہاتھ نہیں لگا سکتا ہے۔۔۔۔۔

    چچا کا ہاتھ اب میرے کولوں پر حرکت کر رہا تھا مجھے بہت ہی عجیب لگ رہا تھا میں وکاس چچا سے تھوڑا سا پیچھے ہٹ کر کھڑی ہو گی اور ان سے کہا۔۔۔۔۔

    Most Romantic New Urdu Novels Complete

    Click Me And Get Novel


      آپ کو دیے گۓ نمبر پر رابطہ کر کے پورے ناول کو خریدنا ہو گا 03003163553 اس نمبر کے واٹس ایپ پر رابطہ کر کے ریفا جان سے خریدیں


    Follow Our Whatsapp Group And Read Free Most Romantic Novels

    Click And Follow 






    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad

    ad728